EURELOV CENTER ZA POMOČ UPORABNIKOM

Dobrodošli na EURELovi servisni strani. S klikom na posamezno družino izdelkov se vam bodo odprli dokumenti in video navodila posameznega izdelka.

V primeru težav z delovanjem izdelka, predlagamo, da si najprej ogledate omenjene video posnetke.

Niste uspeli rešiti težave?
V kolikor s pomočjo videov ne boste našli rešitve oziroma odgovora na vaše vprašanje, se obrnite na naš Eurelov center za pomoč uporabnikom oz. se z nami povežite preko kontaktnega obrazca v nadaljevanju.

UVELJAVLJANJE GARANCIJE IN POPRAVILO IZDELKA

Pred ponovnim zagonom izdelka preberite priloženo dokumentacijo in si oglejte video navodila na strani Eurelovi servisni strani. V kolikor težave na tak način ne morete odpraviti,  se obrnite na:

 080 72 72 / +386 80 72 72
+386 2 621 73 99
 customer.service@eurel.si

Delovni čas Eurelovega centra za pomoč uporabnikom:
od ponedeljka do petka, od 08:00 – 14:00

Pred prijavo okvare si pripravite:

  • opis težave,
  • račun, ki dokazuje nakup izdelka
  • TIP in serijsko številko izdelka

ali izpolnite kontaktni obrazec.

V kolikor težave ne bo mogoče rešiti na daljavo, se bomo z vami dogovorili o predaji izdelka na servis. Vse potrebne informacije vam bodo v tem primeru posredovale osebe v našem klicnem centru.

ČAS ZAGOTOVLJENEGA SERVISIRANJA

Čas zagotovljenega servisiranja je 3 leta po izteku garancijske dobe. Za nakup rezervnih delov ali servisiranje izdelka po poteku garancijske dobe, se obrnite na Eurelov center za pomoč uporabnikom.

Kontaktni obrazec za uveljavljanje garancije: